2009. június 19., péntek

10 éves OMD



10 éves lett az OMD. Egy médiaügynökség, ami nagy, stabil és erős. Éppen a 10. évfordulójuk évében, 2008 elején eldöntötték, hogy kell nekik valaki, aki a cég saját marketingjéért felel. Én lettem a kiválasztott!

A kampány, amivel a 10. évfordulót megünnepeltük, arra volt hivatott, hogy megünnepeljük és egyúttal megmutassuk a 10 év alatt bekövetkezett iparági változást. Bizonyítsuk, hogy a médiaügynökség stratégiában gondolkodik, kreatív és ami a legfontosabb, a kreatív ügynökséggel együtt gondolkodik, tervez és így születnek azok a kampányok, ahol a kreatív üzenet tökéletesen harmonizál a médiahasználattal. Hogy az üzenet "jókor legyen jó helyen"!
A kampány oldala: http://10.omd.hu/. Ez az oldal végülis az esszenciája egy kampánynak, amit a DDB-vel, a saját tervezőinkkel és külsősökkel együtt csináltam. Volt benne sajtó, online, indoor, közterület, event. Jól sikerült. A Metropol speciális megjelenésünkért a MAtro Global Awardson díjat is kaptunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése