OUR CHANGES
Sokszor látok példát arra, hogy egy brand valamiféle középszerű ötletre építve próbál közösséget kovácsolni a neten, leginkább masszív kommunikációs költségvetésére támaszkodva. Olyan ez, mint rossz technikával úszni. Lehet, de nem érdemes. Nem egy példát látni, ahol a tömeges eléréshez, a minőség rovására a mennyiségre szakosodott marketingesek elvétik az egyszerűség törvényét.
Sokszor látok példát arra, hogy egy brand valamiféle középszerű ötletre építve próbál közösséget kovácsolni a neten, leginkább masszív kommunikációs költségvetésére támaszkodva. Olyan ez, mint rossz technikával úszni. Lehet, de nem érdemes. Nem egy példát látni, ahol a tömeges eléréshez, a minőség rovására a mennyiségre szakosodott marketingesek elvétik az egyszerűség törvényét.
Vannak szerencsére jó példák előttünk. Olyan -legtöbbször minimális pénz befektetésével létrejött - projektek, amik köré jelentős közösség épül, amiket az emberek önként magukénak tudnak, saját ügyüknek éreznek. Ilyen a fenti említett Our changes, vagy a We feel fine projekt is.
Azoknak a brandeknek, akik pozitív brand image kialakítása vagy brandjük bevezetése apropóján arra vállalkoznak, hogy közösséget építsenek, egy javaslatom van:
KEEP IT SIMPLE! BE HUMAN! Minél egyszerűbb a cél annál sikeresebb lesz egy közösségi projekt. Minél emberibb az üzenet, annál többen csatlakoznak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése