forrás: Mashable.com
2010-ben az 52. Grammy Díj átadó teljes kommunikációs stratégiája social media alapú. A Grammy Academy nem csak hipp hopp beleugrott az új hóbort előtt fejet hajtva, 2009-ben kutatásokon, elemzéseken alapuló döntést hoztak az idei social media stratégiájukra vonatkozóan. A zenészek rajongóira, az általuk generált hozzászólások, feltöltött, megosztott tartalmakra helyezték a hangsúlyt, létrehozva a wereallfans.com projektoldalt, és az erre épülő social media platformokat : facebook (jelenleg 100 000-nél is több FAN-nel), twitteren , youtube-on. A lényeg, hogy a Grammyhez kapcsolódóan egyes zenészek kapcsán készült egy egy olyan klipp/interaktív felület, amin a képet a rajongók által feltöltött tartalmak adják. Ezekből létrehoztak a videoklippeket is, amik a Youtube-on láthatók.
A Pepsi Refresh projekt keretében megvalósult Pepsi Oh Africa Grammy single is helyet kapott a Grammy projekt oldalán saját boxban. (Lényege, hogy a Pepsi a Refresh keretében támogatta azt a kétszeres Grammy jelölt Keri Hilson and Akon duóból és 16 világ minden pontjáról toborzott - Soweto Gospel csapatot, akik az együttműködés keretében felvettek egy dalt a afrikai hátrányoshelyzetűek megsegítésére, amivel a 2010-es Grammyn indulnak.) Szép együttműködés, mennyivel jobb, mint egy banner..nem igaz?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése