Tavaly a Szigetre durrantottak a kreatívok egy (hivatalos verziók számát tekintve kettő) olyan reklámot, aminek a Youtube-on egekig szökött a nézettsége és szórakozóhelyek asztaltársaságai i-Phone-on nézve együtt vihogtak hangosan rajta. Eleve gratulálok! Idén nem volt más feladat, mint Peti - tényleg vicces!!! - karakterét közösségi oldalakon könnyen megosztható formában újra tálalni. Szigetjegy Petitől: Petijegy.hu .
Érdemes próbálkozni és ami sikerül arra érdemes hosszú távon építeni. Hiteles, humoros végeredmény, amit egyszerűen meg kell osztani!
A tavalyi film:
Ebben jók a magyarok: a prosztóságban:) Világszínvonalú, hiteles, működik. Lehet, hogy ebben kellene valahogy exportőrré válnia az országnak.
VálaszTörlésPeti világszínvonalú, hiteles, működik.
Az Egészséges erotika világszínvonalú, hiteles, működik.
Az Üvegtigris jó, hiteles, működik.
Talán hagyni kellene a középszerű, szépelgő, liftzenére megvágott országimázs-filmeket, és ráfeküdni arra, hogy Magyarország legyen a Világ Legnagyobb Prosztóság-exportőre. Az talán egy világszínvonalú, hiteles és működőképes pozíció lehetne.
Csak azt kellene feltérképezni, hogy van-e igény erre a típusú tartalomra.
Bár, mondjuk, végignézve a Krétán nyaraló, alsó-középosztálybeli angol és holland turistákat, simán megvan a piac-- csak ki kellene szolgálni. Csak arról kellene lemondani, hogy száz évvel ezelőtt élt Nobel-díjasokkal próbálják eladni Magyarországot, mint valami decens helyet.