2011. január 27., csütörtök

Youtube-mennyit ér a nézettség?

Tele az internet ötletes projektekkel. Tartalmakkal, amik nagy érdeklődésre tartanak számot. Köztük olyanokkal, amik márkákhoz kapcsolódnak.

Az a kérdés, vajon honnan tudjuk melyik iránnyal képviseljük a márkánkat és, hogy egy youtube video megtekintés mennyit ér? Vagyis mennyire jegyzi meg a néző, hogy az adott tartalom melyik márkához kapcsolódik? Mit kommunikál a márkáról? Átjönnek-e a márka által képviselt értékek és legfőképp, mennyire lehet ezt a nézettséget vásárlássá konvertálni.

A médiaügynökségek feladata, hogy erre az új jelenségre is felállítsák a konverziós egyenleteket.

Személyes véleményem, hogy az Old Spice féle gigasikeres kampány az aranyközépút. A lényege az interakció és, hogy a márka kellő humorral állította önmagát a középpontba. Íme az eset:


Old Spice Social Case Study from Digital Buzz on Vimeo.


Soft branded tartalmak
Az igazán sikeres tartalmak (amit sokan néznek) jellemzően soft brandingeltek. Azaz a márka csak érintőlegesen, vagy diszkréten jelenik meg.







Hard branded tartalmak

http://www.oromtelipillanatok.hu/















Best practice

 http://www.youtube.com/view_play_list?p=484F058C3EAF7FA6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése