Az a kérdés, vajon honnan tudjuk melyik iránnyal képviseljük a márkánkat és, hogy egy youtube video megtekintés mennyit ér? Vagyis mennyire jegyzi meg a néző, hogy az adott tartalom melyik márkához kapcsolódik? Mit kommunikál a márkáról? Átjönnek-e a márka által képviselt értékek és legfőképp, mennyire lehet ezt a nézettséget vásárlássá konvertálni.
A médiaügynökségek feladata, hogy erre az új jelenségre is felállítsák a konverziós egyenleteket.
Személyes véleményem, hogy az Old Spice féle gigasikeres kampány az aranyközépút. A lényege az interakció és, hogy a márka kellő humorral állította önmagát a középpontba. Íme az eset:
Old Spice Social Case Study from Digital Buzz on Vimeo.
Soft branded tartalmak
Az igazán sikeres tartalmak (amit sokan néznek) jellemzően soft brandingeltek. Azaz a márka csak érintőlegesen, vagy diszkréten jelenik meg.
Hard branded tartalmak
http://www.oromtelipillanatok.hu/ |
Best practice
http://www.youtube.com/view_play_list?p=484F058C3EAF7FA6
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése