Egy márka felépítésekor arra vállalkozunk, hogy megálmodunk, felépítünk, és sikerre viszünk egy új „személyiséget”. Egy új jelenségnek adunk teret a világban. Új jövevénynek kell helyet szorítanunk egy zsúfolt világban. Egy olyan új jelenségnek, aminek sikere vagy bukása rajtunk áll. Teremtünk, és ez nem kis feladat.
Nem kisebb a feladat, mint egy szülőé, egy tanáré, az edzőé, vagy éppen egy hadvezéré. Különösen, ha a saját gyerekünkről van szó. A saját márkánkról, saját két kezi vagy szellemi termékünkről, pénzzé tett szolgálatunkról.
Ha a célok, az irányok, az utak tiszták és van affinitása a vállalkozónak, vannak jó ötletei és nem utolsó sorban marad energiája arra, hogy márkája sikeres legyen kevés marketinggel (ösztönös marketingfogásokkal) Jellemzően ilyen szerencsés helyzetben a márka fenntartható fejlődésére jók az esélyek, de itt sem hátrány a tudatosság, a stratégia, a jövő tervezése.
Ez a brand coach feladata. Feltenni a jó kérdéseket, megmutatni a helyes irányokat.
Segít, hogy:
- ismerd meg magad és járd a saját utad
- ismerd meg a piacodat
- értsd meg mi szólítja meg azokat, akikhez szólni kívánsz
- meghatározd a célokat
- megfogalmazd mi jelenti számodra a sikert
- legyenek új ötleteid, inspirál
- törekedj fenntartható irányokat meghatározni
- ismerd meg a célod eléréséhez vezető lehetséges utakat, eszközöket
- ismerd meg a saját eszközrendszeredben rejlő lehetőségeket
- lásd meg saját korlátaidat
- hagyd, hogy segítsenek
- tanuljunk az eredményből
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése