Minden hosszútávú, tartalom alapú kommunikációs projektet úgy kell kezelni, mint egy üzleti vállalkozást. Kell egy cél, kellenek eszközök, erőforrások és megtérülés. Mindez nem forintban, de a befektetett marketingköltséghez viszonyított hatékonyságban. Mindez világos, könnyen átadható formára desztillálva néhány egyszerű kérdés mentén 2 perces, úgynevezett "elevator pitch", azaz rövid sales prezentációvá alakítható. Hasznos minden ötletgazdának, aki szeretné tényleg eladni, amit kitalált.
Persze amíg a 2 perces kikristályosodott anyagig eljutunk, hosszabb az út. Íme Guy Kawasaki investor pitch bibliája.
És néhány konkrét példa kész ELEVATOR PITCH-re.
Hálás köszönet a tájékoztatóért, megoldottál nekem egy fordítási problémát. Életemben nem hallottam még ezt a kifejezést, de így már tiszta. :-)
VálaszTörlés