A facebook használata az, ami igazán érdekes itt, hiszen valódi párbeszédre ad lehetőséget az örökbefogadni kívánók és a menhelyek között. Ebben a helyzetben a márka tényleg közvetítőként van jelen, nem tolakodó. Jó ötletnek tartom, hogy a Facebookon áhított LIKE-ok gyűjtésének apropója a menhelyeknek adományozott Pedigree eledelek száma:
"A Pedigree® Örökbefogadási Program céljai: felhívni a figyelmet a menhelyen élő kutyák helyzetére, a segítségnyújtásra, a felelős állattartás szabályaira. Ha tetszik a kezdeményezésünk, akkor jelöld be klubunkat (Tetszik/Like) és a nevedben is adományoz a Pedigree® egy tál eledelt a menhelyi kutyusoknak. Az a menhely kapja az adományt, amelyik a legtöbb szavazatot kapja."
A New York-i Pedigree Dog Store offline is kiterjesztette a koncepciót. Nem csak a virtuális térben népszerűsíti az örökbefogadást. New York központjában kutyasimogató, örökbefogdási központot hozott létre és működtet nagy sikerrel a márka.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése