2010. június 3., csütörtök

Pedigree

A kutyaeledeleket gyártó Pedigree jó ügy támogatásával kampányol. A program neve: Pedigree örökbefogadási program. Az ötlet kézenfekvő, rengeteg lehetőséget rejt és csak jól kell használni az emberek gyengéd érzéseit a kutyusok iránt, a siker pedig garantált. Természetesen ez azt jelenti, hogy a márka valóban pénzt és energiát fektet a programba, nem csak annak látszatával kampányol.


A facebook használata az, ami igazán érdekes itt, hiszen valódi párbeszédre ad lehetőséget az örökbefogadni kívánók és a menhelyek között. Ebben a helyzetben a márka tényleg közvetítőként van jelen, nem tolakodó. Jó ötletnek tartom, hogy a Facebookon áhított LIKE-ok gyűjtésének apropója a menhelyeknek adományozott Pedigree eledelek száma:

"A Pedigree® Örökbefogadási Program céljai: felhívni a figyelmet a menhelyen élő kutyák helyzetére, a segítségnyújtásra, a felelős állattartás szabályaira. Ha tetszik a kezdeményezésünk, akkor jelöld be klubunkat (Tetszik/Like) és a nevedben is adományoz a Pedigree® egy tál eledelt a menhelyi kutyusoknak. Az a menhely kapja az adományt, amelyik a legtöbb szavazatot kapja."



A New York-i Pedigree Dog Store offline is kiterjesztette a koncepciót. Nem csak a virtuális térben népszerűsíti az örökbefogadást. New York központjában kutyasimogató, örökbefogdási központot hozott létre és működtet nagy sikerrel a márka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése