A Dove campaign for real beuty talán az egyik legismertebb és legsikeresebb példája a branded cause-nak.
A Kampány a valódi szépségért lehetne egy egyszerű marketingfogás. De nem az. Következetes és átgondolt. A legszimpatikusabb vonása a kampánynak számomra az, ami a branded cause alapja.
Találj egy valósi ügyet. Találd meg az ügy hiteles képviselőit. Azokat, akik akkor is az ügyön dolgoznak, ha nincs pénz, támogató és hírvetés. Ők adják a valódi értéket!
A Dove ezt felismerte és országonként olyan szrvezetekkel együttműködve támogatja az önbecsülést segítő programokat, amik valós múlttal, aktív szervezettel és tagokkal rendelkeznek. Magyarországon ilyen a A KOMPÁNIA ALAPÍTVÁNY , ami egy 1989-ben alakult kortárssegítõ csoportból jött létre és 17 éve működik.
Így az ügy hiteles, fenntartható akkor is, amikor a brand gazdái új irányba indulnak a piac változásával. Úgy is fogalmazhatok, hogy tartalmas egyesülés az ügy és a márka között, ami a majdani szétválás után is pozitív energiájú kapcsolatként marad meg. Így a DOVE értéket teremtett.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése