2009. szeptember 17., csütörtök

Marketing pedig KELL


A kkv-k kétharmada nem marketingezik.


A mikro-, kis- és közepes vállalkozások mindössze egyharmada (32,8
százaléka) folytat tudatos marketingtevékenységet. Ez az adat azért is
megdöbbentő – állítja az Ipsos és a Marketing Commando kutatási jelentése -,
mert rámutat, hogy a mikrovállalkozások és a kkv-k még mindig nincsenek
tudatában a marketing jelentőségének. Az eredményekből viszont megállapítható,
hogy azok a mikrovállalkozások és a kkv-k, amelyek pénzt áldoznak a marketingre,
nagyobb éves forgalomra számíthatnak mint azok, amelyek nem.

forrás: Kreatív online (Tovább a teljes cikkre.)

Ez a jelenség nem meglepő, de nem dícséretes. Ugyanakkor a magyarországi kkv-k helyzetét elnézve és a marketing megítélésére tekintettel nem csodálkozom az eredményen.
Megbízható, költséghatékony és felelős marketingmegoldásokkal változhat a vállalkozói atitűd. Ezen dolgozom.

1 megjegyzés:

  1. Jó az észrevétel. Egyébként én is. ;-) Sajnálom, hogy nem olvastam ezt előbb, mert akkor ma dumálhattunk volna erről.

    VálaszTörlés