2009. szeptember 17., csütörtök

Make the logo bigger?

http://www.zagarmusic.com/escape/

Kevés cég érti mit jelent a szponzoráció. Ebben az esetben hívjuk márkázott tartalomnak.
Általában kimerül a dolog abban, hogy "adunk egy kis pénzmagot vagy valami egyebet, amink van és te meg jó nagyban tedd ki a logónkat vagy a molinónkat". Ez többnyire mindenkinek rossz. Nem tartja tiszteletben a szponzoráltat és lesüt a hozzáállás a szponzorról.

Az adidas megértette miről kell, hogy szóljon ez a történet. Azt is, hogy nem az óriás logójától lesz jófej a megcélzott trendszetterek körében.

Adidas oldalt épít, üzemeltet. Nevét adja egy zenész és egy tehetséges alkotó munkája mellé. Diszkrét logó, színhasználat, a domain pedig a produkcióé.
Amikor ezt látom, bízni kezdek abban, hogy elég érett már a magyar piac is az elegáns megoldásokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése