Seth Godin írja mai postjában, hogy a médiában eddig a TV volt az úgynevezett "magic beans", hívjuk így, varázsbab. És tényleg. TV-vel bármit el lehetett adni. Személyes tapasztalataim a zeneiparból vannak. Lehetett kreatívkodni, micrositeokkal, játékokkal, országos meseíró versennyel print együttműködésben. Minden lehetséges fillért TV-re költöttünk, amit nem, azt is csak a lelkiismeretünk tisztántartása végett. És valóban, TV-vel még a legszörnyűbb mulatós zene is fogyott, mint a cukor.
Seth Godin most arról ír, talán tényleg leáldozott a TV ideje és az új médiáé a jövő. Igen ám, csakhogy az interneten hirdetni zöbb kreativitást, időt, energiát, nagyobb rugalmasságot, gyorsaságot és nem utolsó sorban hitelességet követel a hirdetőtől és a hirdető márkájától.
És ehhez új szemlélet és új aparátus kell. Stratégia központú, organikus marketingszemlélet. Nem szabad egyszerre sokat akarni és hosszú távra érdemes tervezni már induláskor.
Van egy kedvenc példám. A Best made Co. baltákat gyárt. Elmondása szerint a legjobb baltákat. Ráadásul a legszebbeket is. És mindezt nemes egyszerűséggel szólva tökéletesen tálalja.
Ajánlom nézegetésre.
Én a magam részéről a kommunikáció területén is hiszek abban, hogy eljön az új marketing ideje. (New age in marketing:)). Ezért jött létre az organikus kommunikációra szakosodott projektirodám.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése