2009. november 10., kedd

Hopenhagen

A Nemzetközi Reklám Szövetség (IAA) és az Egyesült Nemzetek Szövetsége (UN) együttműködéséből született egy közös platform. A közös nevező a környezetvédelem és a fenntarthatóság. Az apropó a Koppenhágában tartandó konferencia a klímaváltozásról. (United Nations Climate Change Conference in Copenhagen (COP15))
Az akció lényege egy nemzetközi szintű mozgalom létrehozása. A misszió, hogy felhívja az akció mindenki figyelmét, a klímaváltozás közös ügyünk, és ha mindannyian teszünk ellene, van remény. A mozgalomhoz csatlakozni nagyon egyszerű. Egy e-mail cím, és egy helyszín megadásával megírhatja mindenki mi az, ami neki, személy szerint reményt ad. Ezek a mondatok jelennek meg egy online felületen, ami a világtérképet ábrázolja. A csatlakozás tényét pedig facebookon, twitteren és az összes létező social network-ön meg lehet egy lépésben osztani.
Maga a mozgalom azért erős kommunikációs szempontból, mert a támogató márkák (Coca-Cola, Siemens, SAP) egy nagy számú, az akcióhoz önkéntesen csatlakozó csoporttal vállal közösséget. Ha valami, ez igazán hitelesen erősíti a pozitív márkaképet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése