2010. március 18., csütörtök

Adidas facebook integráció

Az Adidas Originals az igazi trendszettereknek szól. Hamar rájöttek, hogy ez kötelezettségekkel jár. Tényleg eredetinek kell lenniük, nem csak az image kommunikációjuk headline-jának szövegezésében, hanem abban is amit és ahogy kommunikálnak. Engem elkápráztattak. Hol máshol lehet nagyot durrantani, mint a social mediában.

Az új adidas originals kollekció oldalába integrálták a facebook közösségi funkcióit. Leegyszerűsítve, ott helyben (a termék oldalon) kiírhatod magadból, ami kikívánkozik. Tetszik a cucc, amit látsz, vagy épp ilyened van, bármit. Ez eddig nem lenne nagy szám, ami különleges, hogy nem kell külön rgisztrálni, belépsz az oldalon a facebook profiloddal és nyomhatod is a commentet, ami aztán megjelenik a saját oldaladon a facebookon.

Annyi furcsa, hogy az így megjelenő commented nem az Adidas Originals amúgy jól működő fan-site-jára visz, hanem ennek az alkalmazásnak az oldalára. Innen pedig nem linkel tovább a fan sitera.


Ha már social media, a Youtube-on is csinos kis profil oldallal van jelen a márka, rajta a lookbook video formában.


Másnak is feltűnt ez a jópofa megoldás, read about it in English here.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése