2010. április 13., kedd

Petijegy - a következetesség varázsa

Tavaly a Szigetre durrantottak a kreatívok egy (hivatalos verziók számát tekintve kettő) olyan reklámot, aminek a Youtube-on egekig szökött a nézettsége és szórakozóhelyek asztaltársaságai i-Phone-on nézve együtt vihogtak hangosan rajta. Eleve gratulálok! Idén nem volt más feladat, mint Peti - tényleg vicces!!! - karakterét közösségi oldalakon könnyen megosztható formában újra tálalni. Szigetjegy Petitől: Petijegy.hu .

Érdemes próbálkozni és ami sikerül arra érdemes hosszú távon építeni. Hiteles, humoros végeredmény, amit egyszerűen meg kell osztani!




A tavalyi film:


1 megjegyzés:

  1. Ebben jók a magyarok: a prosztóságban:) Világszínvonalú, hiteles, működik. Lehet, hogy ebben kellene valahogy exportőrré válnia az országnak.

    Peti világszínvonalú, hiteles, működik.

    Az Egészséges erotika világszínvonalú, hiteles, működik.

    Az Üvegtigris jó, hiteles, működik.

    Talán hagyni kellene a középszerű, szépelgő, liftzenére megvágott országimázs-filmeket, és ráfeküdni arra, hogy Magyarország legyen a Világ Legnagyobb Prosztóság-exportőre. Az talán egy világszínvonalú, hiteles és működőképes pozíció lehetne.

    Csak azt kellene feltérképezni, hogy van-e igény erre a típusú tartalomra.

    Bár, mondjuk, végignézve a Krétán nyaraló, alsó-középosztálybeli angol és holland turistákat, simán megvan a piac-- csak ki kellene szolgálni. Csak arról kellene lemondani, hogy száz évvel ezelőtt élt Nobel-díjasokkal próbálják eladni Magyarországot, mint valami decens helyet.

    VálaszTörlés