2009. szeptember 7., hétfő

Az számít, amit csinálsz, nem az, amit mondasz

Social Media: It's Not What You Say That Matters
http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=publicsocialmediapov-090903225403-phpapp01&stripped_title=social-media-its-not-what-you-say-that-matters" />http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=publicsocialmediapov-090903225403-phpapp01&stripped_title=social-media-its-not-what-you-say-that-matters" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="355">
View more documents from Paul Isakson.
A hiteles márkaépítés egyik kulcs eleme: Megtalálni azt a mondanivalót, amit a márkád, a márkád üzenet, filozófiája vagy funkciója mentén adni tud. Nem a márkáról magáról, de a márkához kapcsolódva. Így lehet és csak így érdemes beszállni a közösségi oldalakon folyó kommunikációba. Ahonnan lassan nem lehet kimaradni, mert aki kimarad, lemarad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése