2009. szeptember 28., hétfő

The Good Little Company



How to make a Good Little Company?

Azaz mitől lesz egy jó kis cég valóban jó kis cég?

Azt mondják, hogy ők egy Jó kis cég, akik Jó kis ételt adnak el. És mitől jó az étel?
Van néhány (szám szerint 3) egyszerű elv ami mentén ez az organikus élelmiszert előállító és forgalmazó cég tevékenykedik.
  1. Ha nekünk jut vacsora az asztalunkra minden nap, miért ne juthatna mindenkinek?
  2. Szeretjük az állatokat, bánjunk velük eszerint.
  3. A világ jó kis hely, tegyünk róla, hogy az is maradjon.
Ezt a három elvet követve olyan ügyeket kaprolt fel a márka, és olyan projekteket keltett életre, amik ezekkel az elképzelésekkel összahngban vannak.

BUY ONE GIVE ONE FREE:
Tehát ha veszel egyet abból a kolbászból, amit boldog állatokból, mesterséges adalékok nélkül készítettek, azzal hozzájárulsz egy programhoz, aminek keretében egy egy harmadik ország beli család 2 hétig minden nap kap egy étkezésre elegendőt abból, amit megvettél.

GOOD LITTLE SAUSAGES
Mindenki azt mondja, hogy a kolbász nem lehet finom és jó is egyszerre. Ez a JóKisCég bebizonyította, hogy ez az állítás nem helyes. Elkészítették a finom és egészséges (teljesen természetes anyagokból, boldog állatokból nyert alapanyagból készített) Jó Kis Kolbászkákat.

Kézenfekvő a megoldás. Organikus, valóban. De ha onnan nézzük, hogy van néhány ember, aki fejébe veszi, hogy alapít egy céget azzal a tervvel, hogy JÓ ételeket szeretne előállítani és forgalmazni, akkor innen még nagyon hosszú az út a sikerig.

Ez a branded cause project a számomra példaértékű és az ATTO nevű branded cause projectekre szakosodott céget dícséri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése