2009. december 8., kedd

Thefuntheory.com


An initiative of Volkswagen: thefuntheory.com



A mai menü:
Humorral fűszerezett branded cause projekt nyereményjátékkal körítve social media ágyon tálalva.

Hozzávalók:
Végy egy releváns társadalmi problémát: a lakosság nem használja a kihelyezett szelektív gyűjtőket és keveset mozog.
Fogalmazd meg az insightot: miszerint humorral sokan meggyőzhetők a kívánt eredményről (használják a szelektív gyűjtőket és mozogjanak többet.)
A projekt kreatív ötlete: "Fun is the easiest way to change people's behaviour for the better." Vagyis humorral javíthatók a rossz szokások. Ezt kell megmutatni.
A mechanizmus: A hipotézis alátámasztására ötletgyűjtést rendeztek pályázat formájában. A legjobb ötleteket profin kivitelezték. Mindezt filmre vették. Youtube-ra töltötték és további szavazásra bocsátották. A legjobb ötletnek pénznyeremény jár.
Egy projekt finánsz: Találd meg azt a brandet, akinek ez az ügy illeszkedik a profiljába és jól jön neki néhánymillió kontaktus.
Kivitelezés: Dolgozz a legjobbakkal és kész is a mestermű!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése