2010. január 7., csütörtök

Expedition 206 by Coca Cola



A Coca-Cola innovatív kommunikációjáról elhíresült brand. Online voltak, amikor más nem, a Coca-Cola beach house-t elindították, amikor előre nem lehetett tudni menni fog-e. Zenével, új technológiákkal igyekeztek megfogni a fiatalokat és a USED-dal együttműködve a budapesti trendi réteg véleményvezéreit is kíváncsivá tették. És íme az új projektjük, ahol az érték mentén történő, a közösségre építő kommunikációval hódítanak, amikor sok márka még vonakodik az újtól.
A legnagyobb szerencse, hogy az új, értékalapú kommunikációs mechanizmust úgy tudják használni, hogy nem tévesztik szem elől a lényeget. Adnak egy állítást, ami értéket képvisel. Platformot biztosítanak az embereknek, hogy az értékhez aktívan kapcsolódjanak. Ha a Cola elkezdi, jön majd a többi márka a siker nyomában. Éljenek az úttörők!

Összefoglalva a Coca-Cola boldogság projekt:
Spanyolországból indult el a Coca-Cola három Boldogság Nagykövetének világkörüli útja, a Expedíció206, amelynek célja, hogy az érintett országokban a pozitív életérzést, az életörömöt közvetítsék. Ennek megszemélyesítésére három fiatalt választottak ki egy szavazáson, akik a Boldogság Nagyköveteként járják be azt a 206 országot, ahol a Coca-Cola jelen van.
(forrás: Kreatív)

http://www.expedition206.com/
facebook.com/cocacola
youtube.com/expedition206
twitter.com/x206
flickr.com/expedition206

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése